Overslaan naar content

Manager Planmatig Onderhoud

  • Hybride
    • Amsterdam
  • € 5.181 - € 8.080
  • Sociaal beheer en leefbaarheid

Functieomschrijving

Wil jij impact maken door woningen in Amsterdam duurzamer en toekomstbestendig te maken? Word manager Planmatig Onderhoud bij Stadgenoot en help mee aan een stad die voor iedereen toegankelijk is! 

 
Word Stadgenoot. Voor jezelf. En elke Amsterdammer. 

Als manager Planmatig Onderhoud bouw je aan een stevige afdeling, die zichtbaar en benaderbaar is en strategisch goed onderbouwde besluiten neemt. Je geeft leiding aan een team van bouwkundige en installatietechnische specialisten. Jij bent de drijvende kracht achter de uitvoering en ontwikkeling van onderhoudsprojecten in onze woningportefeuille. Je zet jouw kennis en ervaring in om de ambities van Stadgenoot te realiseren op het gebied van duurzaamheid, innovatie en bewonersgericht onderhoud.  

  

De afdeling Planmatig Onderhoud is van A tot Z verantwoordelijk voor al het planmatig onderhoud en de verduurzaming (E-, F-, G-, naar minimaal label D) van het bestaande bezit van Stadgenoot. Van de voorbereiding tot realisatie en het onderhouden van de contacten met partners. Deze onderhoudswerkzaamheden zijn ondergebracht bij externe partners waar de organisatie al jaren mee samenwerkt. Al deze gespecialiseerde partners zijn verantwoordelijk voor het planmatige onderhoud van één of meerdere woningcomplexen van Stadgenoot. Daarvoor is eigenaarschap nodig, zowel in het team als bij de individuele medewerkers. Jij zorgt voor een werkomgeving waarin collega's zelf de verantwoordelijkheid nemen om resultaten te behalen.  Zo bouw je door op de teamontwikkeling die de afgelopen jaren in gang zijn gezet en draag je direct bij aan de missie van Stadgenoot: een toegankelijk en bewoonbaar Amsterdam. 

Zo werk jij aan een toegankelijk en bewoonbaar Amsterdam  

Stel je voor: je begint dag in overleg met team inkoop want er lopen diverse onderhoudscontracten af. Samen bepaal je de strategie over hoe je deze contracten in de markt gaat zetten, om zo een optimale dienstverlening af te kunnen spreken voor onze huurders.  

Later die dag ga je samen met het programmateam in overleg met een aantal co-makers om de opgave 2029 van de EFG labels met elkaar te programmeren. Je hebt hierna je maandelijkse overleg met je datasteward over het project data gestuurd en data gedreven werken. Hier komt ook de pilot van het inzetten van drones en het plaatsen van dak sensoren om de onderhoudsbehoefte te voorspellen aan de orde. 

Je vindt het uitdagend én motiverend om beleid te ontwikkelen dat niet alleen vandaag, maar ook morgen verschil maakt. Samen met interne teams en externe partners bouw je elke dag aan een efficiënte en duurzame aanpak voor onderhoud en beheer – met als doel een stad waar iedereen trots op kan zijn. 

Herken jij jezelf in bovenstaande beschrijving? Dan kijken we ernaar uit om samen met jou aan onze doelen te werken. Wel fijn als je daarnaast het volgende meebrengt: 

  • Je hebt een afgeronde hbo/wo-opleiding en ruime werkervaring in een managementrol binnen vastgoedonderhoud of- beheer.  

  • Je hebt kennis van ketensamenwerking, verduurzaming en financiële sturing 

  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk, en weet met jouw sociale vaardigheden goed samen te werken. 

  • Je hebt visie en daadkracht om technische en organisatorische verbeteringen door te voeren. 

Dat doen we samen 

Je komt terecht in de bedrijfseenheid Vastgoed & Ontwikkeling, een dynamisch team dat samen werkt aan projecten die het verschil maken. Als Manager Planmatig Onderhoud werk je nauw samen met collega-managers, projectteams en onze co-makers (aannemers). Samen zetten jullie je in voor duurzame en betaalbare woningen, en een bewoonbaar Amsterdam. 

Bijdrage aan een bewoonbaar Amsterdam? Daar krijg je veel voor terug 

 Dat je met jouw werk bijdraagt aan een fijne stad voor iedereen, geeft natuurlijk veel voldoening. Maar met deze baan help je ook jezelf vooruit. Binnen de organisatie is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Je kunt cursussen volgen via onze eigen Stadgenoot Academie en krijgt jaarlijks budget voor trainingen.  

 
Daarnaast bieden we je het volgende:  

  • Afhankelijk van je ervaring ontvang je een brutosalaris tussen € 5.181 en € 8.080 (schaal L/M, cao Woondiensten) bij een fulltime dienstverband van 36 uur.  

  • Deze functie is voor 32-36 uur. 

  • Je kunt deels thuis werken, waarbij we bijdragen aan een goede inrichting van jouw thuiswerkplek. 

  • Je krijgt een laptop en telefoon.  

  • Met Reisbalans reis je gratis en duurzaam naar je werk. 

Benieuwd naar welke voorwaarden en mogelijkheden wij jou nog meer kunnen bieden? Kijk op de website werkenbijstadgenoot.nl/arbeidsvoorwaarden. 

 

Stadgenoot worden? 

 Reageer eenvoudig via de sollicitatie-button. Je kunt erop rekenen dat we uiterlijk binnen 2 weken een reactie geven. Een pre-employment screening, waaronder het inwinnen van referenties, maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. Past deze vacature niet helemaal bij jou maar wil je toch Stadgenoot worden? Kijk in ons vacatureoverzicht voor al onze vacatures. Wil je weten hoe het is om Stadgenoot te zijn? Lees de verhalen van onze Stadgenoten. 

 

Extra achtergrondinformatie?  

 Voor je gaat solliciteren nog even overleggen? Geen probleem. Neem gerust contact op met Egbert Dekker, directeur Vastgoed & Ontwikkeling via 0615054602. Meer weten over onze organisatie en de bijdrage die wij leveren? Neem een kijkje op onze website werkenbijstadgenoot.nl

 

Meer over Stadgenoot   

 Goed wonen is de basis om mee te doen in de samenleving. Bij Stadgenoot maken we dit met ongeveer 370 collega’s mogelijk. We verhuren en onderhouden betaalbare, duurzame en goede woningen. Als het kan, bouwen we meer woningen terug dan we slopen. Maar we gaan verder dan dat: we willen dat mensen zich thuis voelen in hun eigen buurt. We zetten in op ‘buurtmaken’. Samen met bewoners en andere partijen bouwen we aan een toegankelijk en bewoonbaar Amsterdam. We werken aan veerkrachtige buurten. 

En we bouwen aan jou. Want we geven niet alleen om blije bewoners, maar ook om blije collega’s. We moedigen je aan om extra stappen te zetten. Om verantwoordelijkheid te nemen en te groeien op de werkvloer. Zo word je Stadgenoot. Voor jezelf. En elke Amsterdammer. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hybride
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
€ 5.181 - € 8.080
Sociaal beheer en leefbaarheid

of

Onze sollicitatieprocedure

Na je sollicitatie ontvang je binnen 2 weken een reactie van ons.

Telefonisch gesprek met recruiter

Zijn we enthousiast? Dan heb je een telefonisch gesprek met onze recruiter. Samen bespreken jullie inhoudelijke vragen. Bijvoorbeeld salarischeck, vakantiedagen, beschikbaarheid en technische vaardigheid.

Het eerste gesprek

Het eerste gesprek heb je met iemand van de afdeling. In veel gevallen is de recruiter ook bij het gesprek. Het gesprek gaat over jouw ervaring, vaardigheden en motivatie.

Het tweede gesprek

We gaan dieper in op de functie. Hoe pas jij bij die functie? En ook: passen Stadgenoot en jij bij elkaar? Bij het gesprek is in ieder geval iemand van de afdeling.

Arbeidsvoorwaardengesprek

Je ontvangt een aanbod (salarisvoorstel en onze arbeidsvoorwaarden). In het gesprek bespreken we de details om tot een contract te komen. Verder doen we een pre-employment screening.

Contractondertekening

Gefeliciteerd! Vanaf nu ben jij ook Stadgenoot. Voor jezelf. En elke Amsterdammer.

Vakgebieden binnen Stadgenoot

Contact icoon

Huurderscontact

Icoon bouwmachine

Vastgoed en Techniek

Sociaal beheer en leefbaarheid