Commercieel binnendienstmedewerker
- Hybride
- Amsterdam
- € 3.114 - € 4.278
- Vastgoed en Techniek
Functieomschrijving
Als commercieel binnendienstmedewerker kun jij jouw organisatietalent en administratieve kwaliteiten inzetten om een leefbaar Amsterdam te ondersteunen.
Word Stadgenoot. Voor jezelf. En elke Amsterdammer.
Bij een prettige, leefbare en economisch vitale buurt horen ook goede en passende voorzieningen. Van winkels en horeca tot buurtkamers en zorgvastgoed. Door dit bedrijfsonroerend goed zelf te bezitten kunnen we hier regie op voeren. En hebben we grip op welke voorzieningen en ondernemers er in een buurt zijn. Als commercieel binnendienstmedewerker ondersteun je collega’s bij de verhuur en verkoop van bedrijfsmatig vastgoed. Je bent een belangrijke schakel tussen onze organisatie en onze huurders. Of het nu gaat om het opstellen van huurcontracten, het beheren van agenda’s of het uitvoeren van administratieve werkzaamheden: jouw inzet is essentieel om onze processen efficiënt en soepel te laten verlopen. Je beheert zelfstandig onze parkeerportefeuille. Je werkt in een gedreven team waar geen dag hetzelfde is. Je hebt directe impact op een leefbaar en toegankelijk Amsterdam.
Zo werk jij aan een toegankelijk en bewoonbaar Amsterdam
Je vindt het leuk om ervoor te zorgen dat alles achter de schermen soepel verloopt. Terwijl je collega’s zich richten op de verhuur en verkoop, ben jij degene die zorgt dat de administratie altijd op orde is. Je beheert de gegevens van bedrijfsruimten, woningen en parkeerplaatsen, stelt huurovereenkomsten op en verwerkt huuropzeggingen. Wanneer er klachten binnenkomen, pak je die snel en efficiënt op, zodat onze huurders zich gehoord voelen. Daarnaast plan je afspraken, ondersteun je bij leveringen en coördineer je verkoop stimulerende acties in samenwerking met communicatie. Dankzij jouw scherpe oog voor detail en strakke planning blijft alles op tijd en volgens plan.
Herken jij jezelf in bovenstaande beschrijving? Dan kijken we ernaar uit om samen met jou aan onze doelen te werken. Wel fijn als je daarnaast het volgende meebrengt:
- Je hebt een afgeronde mbo-opleiding (bij voorkeur commercieel) en enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie.
- Je hebt affiniteit met vastgoed en de commerciële markt.
- Je toont enthousiasme en hebt een proactieve en teamgerichte houding.
- Je beschikt over sterke organisatorische vaardigheden en je maakt overzichtelijke rapportages.
- Je werkt zorgvuldig en bent administratief sterk.
Dat doen we samen
Als commercieel binnendienstmedewerker maak je deel uit van het team Commercieel Vastgoed op de afdeling Verhuur en Verkoop. Jouw team houdt zich bezig met de verkoop van woningen en de verhuur, verkoop en het beheer van bedrijfsruimtes en parkeerplaatsen. Je werkt samen met 5 andere binnendienstmedewerkers. De teamleider Commercieel Vastgoed is jullie leidinggevende. Je collega’s zijn net zo betrokken en bevlogen als jij. De sfeer binnen de organisatie is hartelijk en informeel. Heb je hulp of advies nodig? Dan staan ze voor je klaar. Zeker als je net nieuw bent in de organisatie.
Bijdrage aan een bewoonbaar Amsterdam? Daar krijg je veel voor terug
Dat je met jouw werk bijdraagt aan een fijne stad voor iedereen, geeft natuurlijk veel voldoening. Maar met deze baan help je ook jezelf vooruit. Binnen de organisatie is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Je kunt cursussen volgen via onze eigen Stadgenoot Academie en krijgt jaarlijks budget voor trainingen.
Daarnaast bieden we je het volgende:
- Afhankelijk van je ervaring ontvang je een brutosalaris tussen € 3.114 en € 4.278 (schaal F/G, cao Woondiensten) bij een fulltime dienstverband van 36 uur.
- Deze functie is voor 32-36 uur.
- Je kunt deels thuis werken, waarbij we bijdragen aan een goede inrichting van jouw thuiswerkplek.
- Je krijgt een laptop en telefoon.
- Met Reisbalans reis je gratis en duurzaam naar je werk.
Benieuwd naar welke voorwaarden en mogelijkheden wij jou nog meer kunnen bieden? Kijk op de website werkenbijstadgenoot.nl/arbeidsvoorwaarden.
Stadgenoot worden?
Reageer eenvoudig via de solliciteer-button. Je kunt erop rekenen dat we uiterlijk binnen 2 weken een reactie geven. Een pre-employment screening, waaronder het inwinnen van referenties, maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. Past deze vacature niet helemaal bij jou maar wil je toch Stadgenoot worden? Kijk in ons vacatureoverzicht voor al onze vacatures. Wil je weten hoe het is om Stadgenoot te zijn? Lees de verhalen van onze Stadgenoten.
Extra achtergrondinformatie?
Voor je gaat solliciteren nog even overleggen? Geen probleem. Neem gerust contact op met Eveline Embregts (manager Verhuur en Verkoop) via EEmbregts@stadgenoot.nl. Meer weten over onze organisatie en de bijdrage die wij leveren? Neem een kijkje op onze website werkenbijstadgenoot.nl.
Meer over Stadgenoot
Goed wonen is de basis om mee te doen in de samenleving. Bij Stadgenoot maken we dit met ongeveer 370 collega’s mogelijk. We verhuren en onderhouden betaalbare, duurzame en goede woningen. Als het kan, bouwen we meer woningen terug dan we slopen. Maar we gaan verder dan dat: we willen dat mensen zich thuis voelen in hun eigen buurt. We zetten in op ‘buurtmaken’. Samen met bewoners en andere partijen bouwen we aan een toegankelijk en bewoonbaar Amsterdam. We werken aan veerkrachtige buurten.
En we bouwen aan jou. Want we geven niet alleen om blije bewoners, maar ook om blije collega’s. We moedigen je aan om extra stappen te zetten. Om verantwoordelijkheid te nemen en te groeien op de werkvloer. Zo word je Stadgenoot. Voor jezelf. En elke Amsterdammer.
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
of
Je bent helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend.
Onze sollicitatieprocedure
Na je sollicitatie ontvang je binnen 2 weken een reactie van ons.
Telefonisch gesprek met recruiter
Zijn we enthousiast? Dan heb je een telefonisch gesprek met onze recruiter. Samen bespreken jullie inhoudelijke vragen. Bijvoorbeeld salarischeck, vakantiedagen, beschikbaarheid en technische vaardigheid.
Het eerste gesprek
Het eerste gesprek heb je met iemand van de afdeling. In veel gevallen is de recruiter ook bij het gesprek. Het gesprek gaat over jouw ervaring, vaardigheden en motivatie.
Het tweede gesprek
We gaan dieper in op de functie. Hoe pas jij bij die functie? En ook: passen Stadgenoot en jij bij elkaar? Bij het gesprek is in ieder geval iemand van de afdeling.
Arbeidsvoorwaardengesprek
Je ontvangt een aanbod (salarisvoorstel en onze arbeidsvoorwaarden). In het gesprek bespreken we de details om tot een contract te komen. Verder doen we een pre-employment screening.
Contractondertekening
Gefeliciteerd! Vanaf nu ben jij ook Stadgenoot. Voor jezelf. En elke Amsterdammer.