Medewerker Klantenservice
- Hybride
- Amsterdam
- € 2.960 - € 3.615 per maand
- Huurderscontact
Functieomschrijving
Maak het verschil voor Amsterdamse huurders als medewerker klantenservice bij Stadgenoot. Help bewoners met hun vragen en problemen, werk in een enthousiast team, en groei binnen een organisatie die zich inzet voor een leefbaar en toegankelijk Amsterdam.
Word Stadgenoot. Voor jezelf. En elke Amsterdammer.
Iedereen heeft het recht om goed te wonen. Maar soms is er iets mis in een woning, woongebouw of buurt. Bijvoorbeeld een kapotte lift of overlast van buren. Of huurders hebben een vraag over bijvoorbeeld een betaling of het zoeken naar een woning. Gelukkig ben jij er en sta je iedereen te woord. En jij voelt je ook thuis bij Stadgenoot, want binnen Stadgenoot zijn jouw doorgroeimogelijkheden groot.
Zo werk jij aan een toegankelijk en bewoonbaar Amsterdam
Jij wil niets liever dan bijdragen aan een fijn thuis voor iedere Amsterdammer. Daarom haal jij voldoening uit het verder helpen van onze huurders met hun vragen en problemen. Van een probleem met de lift tot een burenruzie: alles komt voorbij. Jij haalt energie uit het luisteren naar hun verhaal en het doorvragen totdat je een goed concreet beeld. Zodra je een goed beeld hebt, bedenk je een passende oplossing. Kortom: jij zorgt voor een heleboel tevreden huurders.
Ben jij het mensenmens die zichzelf helemaal herkent in bovenstaande beschrijving? Dan kijken we ernaar uit om samen met jou aan ons doel te werken: tevreden huurders. Wel help het als je aan de volgende punten voldoet:
Met een afgeronde hbo-opleiding en/of ervaring als medewerker klantenservice ben je goed voorbereid op deze rol.
Je werkt gemakkelijk met diverse computerprogramma's en schakelt snel tussen verschillende systemen.
Jij houdt van menselijk contact en haalt voldoening uit het vriendelijk en professioneel helpen van huurders via chat, WhatsApp, de telefoon, e-mail en aan de balie.
Zelfs in uitdagende situaties weet jij als geen ander prioriteiten te stellen en het overzicht te waarborgen. Je behoudt rust en overzicht, ook tijdens drukte en hectiek.
Je staat stevig in je schoenen en kunt prioriteiten stellen in uitdagende situaties.
Je bent elke week minimaal beschikbaar op maandag en vrijdag en kunt starten op maandag 13 januari.
Dat doen we samen
Met jouw hart voor huurders zit je bij Stadgenoot helemaal goed. Je collega’s zijn namelijk net zo betrokken en bevlogen als jij. De sfeer binnen de organisatie is hartelijk en informeel. Heb je hulp of advies nodig? Dan staan ze voor je klaar. Zeker als je net nieuw bent in de organisatie. Je collega’s nemen de tijd om je te coachen, totdat je jouw functie helemaal zelfstandig kan uitvoeren.
Als medewerker Klantenservice heb je een centrale positie binnen Stadgenoot. Je bent het eerste aanspreekpunt voor huurders, maar hebt ook veel contact met verschillende afdelingen en externe betrokkenen. Zo leer je meteen hoe het binnen een woningcorporatie allemaal werkt.
Bijdrage aan een bewoonbaar Amsterdam? Daar krijg je veel voor terug
Dat je met jouw werk bijdraagt aan een fijne stad voor iedereen, geeft natuurlijk veel voldoening. Maar met deze baan help je ook jezelf vooruit. Binnen de organisatie is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Je kunt cursussen volgen via onze eigen Stadgenoot Academie en krijgt jaarlijks budget voor trainingen. De Klantenservice is een mooie plek om de organisatie en het werk te leren kennen.
Daarnaast bieden we je het volgende:
Afhankelijk van je ervaring ontvang je een brutosalaris tussen € 2.960 en € 3.615 (schaal E, cao Woondiensten) bij een fulltime dienstverband van 36 uur.
Deze functie is voor 22.5 uur of 30 uur per week. Maandagen en vrijdagen zijn verplichte dagen.
Je kunt deels thuis werken, waarbij we bijdragen aan een goede inrichting van jouw thuiswerkplek.
Met Reisbalans reis je gratis en duurzaam naar je werk.
Stadgenoot worden?
Reageer dan eenvoudig via de solliciteer-button. Je kunt erop rekenen dat we uiterlijk binnen 2 weken een reactie geven. Een pre-employment screening, waaronder het inwinnen van referenties, maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. Past deze vacature niet helemaal bij jou maar wil je toch Stadgenoot worden? Kijk in ons vacatureoverzicht voor al onze vacatures.
Extra achtergrondinformatie?
Voor je gaat solliciteren nog even overleggen? Geen probleem. Neem gerust contact op met de supervisors van de klantenservice via KlantenserviceSupervisors@stadgenoot.nl. Meer weten over onze organisatie en de bijdrage die wij leveren? Neem een kijkje op werkenbijstadgenoot.nl.
Meer over Stadgenoot
Goed wonen is de basis om mee te doen in de samenleving. Bij Stadgenoot maken we dit met ongeveer 370 collega’s mogelijk. We verhuren en onderhouden betaalbare, duurzame en goede woningen. Als het kan, bouwen we meer woningen terug dan we slopen. Maar we gaan verder dan dat: we willen dat mensen zich thuis voelen in hun eigen buurt. We zetten in op ‘buurtmaken’. Samen met bewoners en andere partijen bouwen we aan een toegankelijk en bewoonbaar Amsterdam. We werken aan veerkrachtige buurten.
En we bouwen aan jou. Want we geven niet alleen om blije bewoners, maar ook om blije collega’s. We moedigen je aan om extra stappen te zetten. Om verantwoordelijkheid te nemen en te groeien op de werkvloer. Zo word je Stadgenoot. Voor jezelf. En elke Amsterdammer.
Met deze vacature werven wij zelf onze nieuwe collega. Acquisitie stellen wij dan ook niet op prijs. Ook het sturen van cv’s zien wij als acquisitie.
Deze functie kan niet op interim basis worden vervuld.
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
of
Je bent helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend.
Onze sollicitatieprocedure
Na je sollicitatie ontvang je binnen 2 weken een reactie van ons.
Telefonisch gesprek met recruiter
Zijn we enthousiast? Dan heb je een telefonisch gesprek met onze recruiter. Samen bespreken jullie inhoudelijke vragen. Bijvoorbeeld salarischeck, vakantiedagen, beschikbaarheid en technische vaardigheid.
Het eerste gesprek
Het eerste gesprek heb je met iemand van de afdeling. In veel gevallen is de recruiter ook bij het gesprek. Het gesprek gaat over jouw ervaring, vaardigheden en motivatie.
Het tweede gesprek
We gaan dieper in op de functie. Hoe pas jij bij die functie? En ook: passen Stadgenoot en jij bij elkaar? Bij het gesprek is in ieder geval iemand van de afdeling.
Arbeidsvoorwaardengesprek
Je ontvangt een aanbod (salarisvoorstel en onze arbeidsvoorwaarden). In het gesprek bespreken we de details om tot een contract te komen. Verder doen we een pre-employment screening.
Contractondertekening
Gefeliciteerd! Vanaf nu ben jij ook Stadgenoot. Voor jezelf. En elke Amsterdammer.