Overslaan naar content

Senior medewerker Business Support

  • Hybride
    • Amsterdam
  • € 3.405 - € 4.278
  • Financiën

Functieomschrijving

Als senior medewerker Business Support zorg je voor procesoptimalisatie en datakwaliteit, terwijl je projecten coördineert die impact hebben op de stad.


Word Stadgenoot. Voor jezelf. En elke Amsterdammer


Wil jij bijdragen aan het professionaliseren van onze financiële processen en ervoor zorgen dat Amsterdam betaalbaar en bewoonbaar blijft? Als senior medewerker Business Support speel je een cruciale rol in de optimalisatie van onze vastgoedexploitatie en financiële administratie. Met jouw financiële kennis en affiniteit met IT-oplossingen verbeter je onze processen en draag je indirect bij aan een leefbare stad.


Zo werk jij aan een toegankelijk en bewoonbaar Amsterdam

Je vindt het leuk om dagelijks bezig te zijn met het analyseren en rapporteren van financiële en vastgoedgerelateerde gegevens. Je krijgt energie van het begeleiden van projecten, zoals de jaarlijkse huuraanpassing, en van het zorgen voor datakwaliteit en procesoptimalisatie. Met jouw kennis van financiële transacties en datacontroles lever je belangrijke managementrapportages. Ook ondersteun je de teamleider bij het opstellen van doelen en verbeterinitiatieven.


Herken jij jezelf helemaal in bovenstaande beschrijving? Dan kijken we ernaar uit om samen met jou aan ons doel te werken. Het helpt als je het volgende meebrengt:

  • Je hebt een passende mbo-/hbo-opleiding afgerond en enkele jaren werkervaring in een soortgelijke rol.
  • Je hebt ervaring in het begeleiden van projecten en uitvoeren van datacontroles.
  • Je kunt financiële transacties verwerken en rapportages ontwikkelen.
  • Je hebt een klantgerichte persoonlijkheid en overziet zaken snel.
  • Het is een pre als je kennis hebt van wetgeving en processen binnen de woningmarkt.
  • Je bent nauwkeurig, proactief en weet hoofd- van bijzaken te scheiden.


Dat doen we samen

Je werkt in een team van 6 collega’s en een teamleider. Dit is een nieuw team dat volop in ontwikkeling is en samen bouwt aan een sterke fundering voor de toekomst. Als onderdeel van het team Business Support werk je nauw samen met betrokken collega’s en diverse afdelingen om processen te optimaliseren. Jouw rol is cruciaal in het verbeteren van onze vastgoed- en financiële processen, zodat we blijven bijdragen aan betaalbare woningen in Amsterdam. Binnen het team staan eigenaarschap en samenwerking centraal, en krijg je de ruimte om echt impact te maken.


Bijdrage aan een bewoonbaar Amsterdam? Daar krijg je veel voor terug

Je kunt gratis functiegerichte cursussen volgen via onze eigen Stadgenoot Academie. Ook krijg je een jaarlijks budget voor trainingen die daarbuiten vallen. 
Daarnaast bieden we je het volgende:

  • Afhankelijk van je ervaring ontvang je een brutosalaris tussen € 3.405 en € 4.278 (schaal G, cao Woondiensten) bij een fulltime dienstverband van 36 uur.
  • Deze functie is voor 36 uur per week.
  • Je kunt deels thuiswerken, waarbij we bijdragen aan een goede inrichting van jouw thuiswerkplek.
  • Met Reisbalans, reis je gratis en duurzaam naar je werk.

Benieuwd naar welke voorwaarden en mogelijkheden wij jou nog meer kunnen bieden? Kijk op de website werkenbijstadgenoot.nl/arbeidsvoorwaarden.


Stadgenoot worden?

Reageer eenvoudig via de solliciteer-button. Je kunt erop rekenen dat we uiterlijk binnen 2 weken een reactie geven. Een pre-employment screening, waaronder het inwinnen van referenties, maakt deel uit van de sollicitatieprocedure. Past deze vacature niet helemaal bij jou maar wil je toch Stadgenoot worden? Kijk in ons vacatureoverzicht voor al onze vacatures.


Extra achtergrondinformatie?

Voor je gaat solliciteren nog even overleggen? Geen probleem. Neem gerust contact op met Youssra Sami (teamleider Business Support) via ysami@stadgenoot.nl. Meer weten over onze organisatie en de bijdrage die wij leveren? Neem een kijkje op onze website werkenbijstadgenoot.nl.


Meer over Stadgenoot

Goed wonen is de basis om mee te doen in de samenleving. Bij Stadgenoot maken we dit met ongeveer 370 collega’s mogelijk. We verhuren en onderhouden betaalbare, duurzame en goede woningen. Als het kan, bouwen we meer woningen terug dan we slopen. Maar we gaan verder dan dat: we willen dat mensen zich thuis voelen in hun eigen buurt. We zetten in op ‘buurtmaken’. Samen met bewoners en andere partijen bouwen we aan een toegankelijk en bewoonbaar Amsterdam. We werken aan veerkrachtige buurten.


En we bouwen aan jou. Want we geven niet alleen om blije bewoners, maar ook om blije collega’s. We moedigen je aan om extra stappen te zetten. Om verantwoordelijkheid te nemen en te groeien op de werkvloer. Zo word je Stadgenoot. Voor jezelf. En elke Amsterdammer.


Hybride
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
€ 3.405 - € 4.278
Financiën

of

Onze sollicitatieprocedure

Na je sollicitatie ontvang je binnen 2 weken een reactie van ons.

Telefonisch gesprek met recruiter

Zijn we enthousiast? Dan heb je een telefonisch gesprek met onze recruiter. Samen bespreken jullie inhoudelijke vragen. Bijvoorbeeld salarischeck, vakantiedagen, beschikbaarheid en technische vaardigheid.

Het eerste gesprek

Het eerste gesprek heb je met iemand van de afdeling. In veel gevallen is de recruiter ook bij het gesprek. Het gesprek gaat over jouw ervaring, vaardigheden en motivatie.

Het tweede gesprek

We gaan dieper in op de functie. Hoe pas jij bij die functie? En ook: passen Stadgenoot en jij bij elkaar? Bij het gesprek is in ieder geval iemand van de afdeling.

Arbeidsvoorwaardengesprek

Je ontvangt een aanbod (salarisvoorstel en onze arbeidsvoorwaarden). In het gesprek bespreken we de details om tot een contract te komen. Verder doen we een pre-employment screening.

Contractondertekening

Gefeliciteerd! Vanaf nu ben jij ook Stadgenoot. Voor jezelf. En elke Amsterdammer.

Vakgebieden binnen Stadgenoot

Contact icoon

Huurderscontact

Icoon bouwmachine

Vastgoed en Techniek

Sociaal beheer en leefbaarheid